Az Ön által megrendelt termékeket az GLS futárszolgálat szállítja ki Magyarország területére.
Belföldi és integrált csomagszállítás – a GLS a feladó kérésének megfelelően elvégzi a csomagok felvételét a Megbízó által megjelölt helyen, és a csomagok kézbesítését, oly módon, hogy a felvételtől a kiszállításig mindvégig a felügyelete alatt marad.
A küldemény és a küldeményekkel kapcsolatos információk a feladó által is nyomon követhetőek és a kézbesítés igazolása bármikor (elévülési időn belül) vissza keresheti.
A szolgáltatásban a sikertelen kézbesítést követi második kézbesítési kísérlet is benne van.
A feladó vagy a címzett rendelkezése alapján a csomag új címen vagy az eredeti címen, de más időpontban kerül kézbesítésre.
Amennyiben a csomagot a Futárszolgálat által meghatározott időkereten belül nem tudja átvenni, a futárszolgálat a küldeményt külön díj ellenében automatikusan visszakézbesíti részünkre.
Ez esetben a megrendelő köteles az eredeti futárdíjat + a visszaszállítás díját cégünknek megtéríteni!
Az elkeveredett futárszolgálati értesítő a megrendelő részéről futárszolgálati reklamáció tárgyát képezi,az ebből származó anyagi felelősséget nem vállaljuk!
SZÁLLÍTÁSI DÍJ, MAGYARORSZÁGON BELÜL: (Általában 2-3 munkanap!)
Magyarországra, előre utalás utáni szállítási költség: 1.000,- Ft
Magyarországra utánvéttel szállítási költség : 1.500,- Ft
CSERELEHETŐSÉG (Magyarország utánvét) :
Cserére vonatkozó igényed mindenkori iránynyele az ASZF, Vásárlástól való elállás jogában rögzítettek alapján történik! (14 munkanapon belül)
Csere esetén kérlek, hogy add le csere megrendelésed, megrendelésnél a megjegyzés rovatba írd be, hogy „csere” és az általad vissza cserélni kívánt termék(ek) számát, nevét, árát!
A terméket abban az állapotban várjuk vissza amiben kiküldtük részedre, eredeti csomagolásában!
Csere menete: Juttasd vissza a cserélni kívánt terméket az alábbí címre: Bestshape 2330 Dunaharaszti, Bethlen Gábor utca 77.
A terméket webshopunk átvizsgálja, amennyiben mindent rendben talál, küldjük a csere termékedet!
Ezekben az esetekben a terméket nem áll módunkban cserélni, az ebből adódó szállítási költség a vevőt terheli:
- Használt termék
- Címke eltávolítása kivágása
- Kozmetikai termékek (alapozó, rúzsfolt, dezodor, öblítő) okozta elszíneződés
Cserelehetőséget a GLS futárszolgálat biztosítja, amely utánvét (1.500,- Ft) és a vásárlót terheli.
Bármilyen kérdés esetén hívd az ügyfélszolgálati telefonszámunkat (H-P 10-16-óráig): +36 (30) 162-5417
Az áru személyes átvételére, cseréjére nincs lehetőség!
Time: 0.0804 ms | Memory: 2.08MB | Version: 4.0