Mit és hogyan?

A termékek ellenértékét banki átutalás útján is rendezheted. Kérjük, hogy utalásánál a közlemény rovatba FELTÉTLENÜL feltüntetni szíveskedjen, nevét, rendelési számát! (A könnyebb beazonosítás végett) 

Belföldi átutaláshoz szükséges adatok:
Kedvezményezett bankja:  Erste Bank               
Kedvezményezett neve:    Cziffra Csaba Zsolt ev.                 
Kedvezményezett számlaszáma: 11600006-00000000-82108542        

CSERELEHETŐSÉG (Magyarország) :
Cserére vonatkozó igényed mindenkori iránynyele az ÁSZF, Vásárlástól való elállás jogában, rögzítettek alapján történik! (14 munkanapon belül)
Csere esetén kérlek, hogy add le csere megrendelésed, megrendelésnél a megjegyzés rovatba írd be, hogy „csere” és az általad vissza cserélni kívánt termék(ek) számát, nevét, árát!
A terméket abban az állapotban várjuk vissza amiben kiküldtük részedre, eredeti csomagolásában!
Csere menete: Jutasd el hozzánk a cserélni kívánt terméket, ezt webshopunk átvizsgálja, amennyiben mindent rendben talál, küldjük a csere termékedet!

Címünk: Bestshape, 2330 Dunaharaszti, Bethlen Gábor utca 77.

Ezekben az esetekben a terméket nem áll módunkban cserélni, az ebből adódó szállítási költség a vevőt terheli:
- Használt termék
- Címke eltávolítása kivágása
- Kozmetikai termékek okozta sérülés (alapozó, rúzsfolt, dezodor, öblítő)

Bármilyen kérdés esetén hívd az ügyfélszolgálati telefonszámunkat (H-P 9-16-óráig): +36 (30) 162-5417 (Az áru személyes átvételére, cseréjére nincs lehetőség!)

FELHASZNÁLÁSI FELTÉTELEK:
Webáruházunkban regisztráció nélkül is böngészhet, ismerkedhet termékeinkkel, árainkkal.
-Ha vásárolni szeretne, regisztrálnia szükséges magát.
Kérjük adja meg nevét,telefonszámát, számlázási és szállítási adatait.
Ha már korábban regisztrált, elegendő belépnie a felhasználó neve és a jelszava megadásával és már folytathatja is a vásárlást.
Regisztrálás / belépés után az "Fiókom,Adataim" feliratra kattintva bármikor módosíthatja regisztrált adatait. Oldalunkon termékeinket kategóriába rendeztük. Női termékek és Férfi termékek menü alatt több márka kollekcióját láthatják, mégpedig kategóriánként szortírozva. A kategóriák kialakításakor arra törekedtünk, hogy átláthatók legyenek, vagyis nem akartunk minden egyes márkához, ruhatípushoz külön kategóriát létrehozni. A menüpontok aligha kívánnak további magyarázatokat, de mindenképpen érdemes átnézni az összes menüpontot, hogy képben legyen a választékot illetően! Ne feledjük azt sem, hogy a kollekció folyamatosan megújul. Ez azt jelenti, hogy a kínálat néhány hónap alatt teljesen lecserélődik – érdemes tehát időnként visszajönni az oldalra akkor is, ha nem tervez ruhát venni. Lehet – reméljük! –, hogy megtetszik valami és rászánja magát, hogy megvegye. A fentiekből világos, hogy az új termékek és az akció menüpontok ugyanazokat az almenüpontokat tartalmazzák.
Kérjük, figyelmesen olvassa el az alábbi tudnivalókat és feltételeket, mert a vásárlás elindításával Ön elismeri, hogy azokat elolvasta, megértette és elfogadta.
Kellemes időtöltést kívánunk!

VÁSÁRLÁS MENETE:  "Regisztráció után"
A megvásárolni kívánt termék(ek) főlapjáról kosarába gyűjtheti.
Ha kosarában már van termék,annak állapotát a vásárlás végösszegével együtt folyamatosan nyomon követheti.
Ha mindent összegyűjtött, amit vásárolni szeretne, a "Fiókom, kosár" kattintva jut tovább a vásárlási folyamatban.
A kosár tartalmát kérjük ellenőrizze a megrendelés előtt!
Ha mindent rendben talált,akkor jelölje meg az önre érvényes szállítási módot!
Megjegyzés: Ha Bármit szeretne nekünk írni, ami a rendelésével kapcsolatos, kérjük írja meg!
"Pl: Más címre való szállítás, telefonhívás, stb.
Rendelés véglegesítése: A "megrendel" gomb megnyomásával küldi el nekünk megrendelését,melyet automatikusan,elektronikus levél útján megerősítünk.
Abban az esetben,ha rendelése feldolgozásakor mindent rendben találunk,és a megrendelt termék raktáron van,automatikusan teljesítjük azt.
Amíg a rendelését a futár raktárunkból nem vette fel,addig a megrendelés visszavonható,törölhető!
 

SZÁMLA KIEGYENLÍTÉSE, FIZETÉSI MÓDOK:

Utánvételes fizetés:
Megrendelés után 2-3 munkanapon belül, már álljon készen a címére estlegesen máris megérkező árú fogadására és a szükséges ellenérték készpénzbeni biztosítására. Az utánvétel kiegyenlítése bankkártyával, készpénzben a futárnak lehetséges.
Ezért fontos, hogy a megrendelés során olyan telefonszámot és címet adjon meg, amelyen a futár egyeztetni tud Önnel a sikeres kiszállítás érdekében!

Előre átutalás utáni szállítás (Csak Magyarország!):
Átutalás Magyarországról:
Bank Neve: Erste Bank
Számla tulajdonos: Cziffra Csaba Zsolt EV.
Számlaszám: 11600006-00000000-82108542
Kérjük az utalásánál a közlemény rovatba FELTÉTLENÜL feltüntetni szíveskedjen, nevét, rendelési számát! (A könnyebb beazonosítás végett) 

Bizonylat kiállítása:
Minden értékesítésről számlát állítunk ki, mely tartalmazza az egyes áruk megnevezését, árát, továbbá a kézbesítéssel kapcsolatos költséget, és megfelel az adójogi előírásoknak!
A kiállított számla megfelel az ÁFA tv. ill. PM rendeletekben előírt kötelezettségeknek.
A termékek mellett szereplő vételárak biztosan nem változnak meg,a megrendelés leadása és az árucikkek kézhezvétele közötti időszakban.
Ön tehát azt az árat fizeti,amelyet megrendeléskor lát az oldalon.

Pontrendszer:
1. www.bestshape.hu weboldal vásárlói minden új vásárlásnál bruttó 100,- Ft-onként 2 pontot szereznek, amelyek automatikusan a pontozást és az ellenérték kifizetését követően jóváírásra kerülnek.
"Akciós termékeknél, pontokat nem tudunk biztosítani".
2. Minden 1 pont = 1 Ft
3. A fiókjába való bejelentkezés után az "Fiókom->Adatok Módosítása" menüpont alatt láthatóvá válik, hogy mennyi hűségpontot gyűjtött eddig. Vásárlásai alkalmával lehetősége lesz beváltani őket a megrendelés véglegesítése előtt a "Kosár" menüpontra kattintva, a "Felhasznált pontok" beviteli mező kitöltésével tudja elkölteni pontjait.
4. A kedvezmény minden esetben a számla szállítási költség nélküli végösszegéből kerül levonásra. A gyűjtött pontokat a szállítási költség csökkentésére nem használhatod fel. A pontok nem évülnek el, a regisztrációd érvényességéig bármikor beválthatod őket. A gyűjtött pontok csak és kizárólag kedvezmény igénybevételére használhatók fel, készpénzre nem átválthatók. A pontjaidat más regisztrált klubtagnak nem adhatod át és más regisztrált klubtagok pontjaival nem vonhatod össze.

Vásárlástól való elállás joga:
A Vevő az áru átvételét követő 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a vásárlástól, a távollévők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet 20.§ szerint.
A Vevő viseli,az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket.
A Vevő elállása esetén a termék vételárát levásárolhatja bármilyen más termékünkre,illetve ha nem talál megfelelő terméket, akkor 14 napon belül a vételárat visszafizetjük a részére.
Kizárólag sérülésmentes,hiánytalan csomagolással,valamint a termék mellé kapott készpénzfizetési nyugta visszaszolgáltatása esetén, köteles a termék vételárát a Vásárló részére megtéríteni.
A visszatérítés nem érvényes a szállítási költségre.
Kérjük,hogy felpróbálás előtt semmiképp se tegyen kárt a termékben és címkéjét ne távolítsa el,mert a termék sérülése,vagy címkéjének kivágása esetén a nem tudjuk visszavenni.
A sérüléséből adódó költségek a Vevőt terhelik!
Használt terméket a vásárlástól való elállás keretén belül,semmilyen körülmények között nem áll módunkban átvenni! Bármilyen reklamációt,kérdést,visszaküldés egyeztetését,emailban tudunk elfogadni!
Utánvételesen vissza küldött csomagokat nem áll módunkban átvenni!
A visszaküldeni kívánt termék (ek), az alábbi címre Postai úton (ajánlva) küldeni szíveskedjenek: Címünk:Bestshape 2330 Dunaharaszti, Bethlen Gábor u. 77.

Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia:
A megrendelő a szerződéstől tizennégy napon belül indokolás nélkül elállhat. A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az értékesítő köteles a megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő tizennégy napon belül visszatéríteni.
A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezenfelül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.
Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!
Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 45/2014.(II.26.) Kormányrendelet szövegét letöltheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.

Visszaigazolás:
Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a várható szállítási időpontról. Telefonos egyeztetés esetén hívja az ügyfélszolgálatot vagy az e-mailben található telefonszámok bármelyikét.

Megosztom:

Time: 0.0769 ms | Memory: 2.72MB | Version: 4.0