Gyakran Ismételt Kérdések- Válaszok

  1. Előre utalásnál Banki adatok: Cziffra Csaba Zsolt ev. 11600006-00000000-82108542
     
  2. Ha nem vagyok regisztrált felhasználó, akkor is tudok vásárolni?
    Igen, a regisztráció nem feltétele a vásárlásnak.
     
  3. Regisztráció után máris beléphetek a megadott adataimmal?
    Igen.
     
  4. Miért jó nálunk regisztrálni?

Regisztrált tagjaiknak hűségpontot írunk jóvá minden egyes megrendelésből, 100 Ft után 2 pontot, melyet a későbbi megrendelések során jóváírhat
 

  1. Hogyan adhatom le a rendelést a weben?

Válaszd ki a megrendelni kívánt termékeket, helyezd be őket kosárba. Minden termék adatlapján tudsz méretet és darabszámot is állítani, illetve ha nem vagy biztos méreteidben, a mérettáblázat ikon gombra kattintva láthatod mérettáblázatunk. Miután az összes megvásárolni kívánt terméket a kosárba tetted, nézd meg a képernyő jobb oldalán a Kosár tartalmát. Itt még lehetőséged van  módosítani és leellenőrizni a rendelésed, itt tudod érvényesíteni a hűségpontjaidat, és esetleg a megjegyzésbe az egyéb infókat, üzeneteket nekünk, majd a Tovább a pénztárhoz gombra kattintva véglegesítheted azt.  A végösszeg tartalmazza a szállítási összeget is, és ha van, akkor a kedvezményeket is. Ha a "Köszönjük megrendelésed" szöveg megjelenik, utána már nincs több teendőd.
Amennyiben rendelésed sikeresen véglegesítetted, kapsz tőlünk egy rendszerüzenetet, illetve rendelés állapotairól is folyamatosan értesíteni fogunk, de lehetőséged van neked is érdeklődni a  rendelésed felől a +36 (30) 162-5417-es telefonszámon.  

  1. Hogyan tudom megnézni a megrendeléseimet?
    Fiókom -> Korábbi rendeléseim menüpont alatt, vagy a visszaigazoló e-mailben található link segítségével.
     
  2. Hogy tudom megnézni, hogy mi van a kosaramban?
    Minden esetben a jobb oldalon található kosárban folyamatosan megjelenik a megrendelt termékek.
     
  3. Hol tekinthetem meg a regisztrációs adataimat?
    A belépés után a saját adatok alatt megtalálod.
     
  4. Hogy tudom változtatni az adataimat?
    Szintén a saját adatok alatt, vagy rendelésed leadásának folyamatában is változtathatsz rajta.
      
  5. Véletlenül egy olyan cikket tettem be a kosaramba, amire nincs szükségem. Tudok törölni, vagy kezdhetem az egészet előröl?
    Nem kell a rendelést emiatt újra kezdened, a kosár megtekintésénél a  törlés kockába kattints,  ha az egészet törölni szeretnéd, viszont ha csak darabszámot szeretnél módosítani, akkor beírod vagy kiválasztod a végleges számot és frissítened kell kék nyíllal.
     
  6. Hogy tudom befejezni a vásárlást, ha már minden termék a kosaramban van?
    A kosár megtekintésénél a Tovább a pénztárhoz gombra kattintva.
     
  7. Honnan tudhatom, hogy az általam megtekintett cikk van raktáron?
    Webshopunkat napi rendszerességgel frissítjük, és csak olyan cikkek találhatóak meg kínálatunkban, amelyek megvásárolhatóak, 2-3 munkanapon belül szállításra kerülnek. Illetve előfordulhat készlethiány, ezekek a szállítását 10 munkanapon belül tudjuk vállalni.
     
  8. Mennyi időn belül kapom meg a rendelt terméket?
    Szállítási határidőnk raktáron levő termékeknél 2-3 munkanap, legyártás esetén is maximum 10 munkanap. 
      
  9. Hol tudom a hírlevél fel- és leiratkozást intézni?
     Hírlevelek menüpontban.
     
  10. A látott árak bruttó árak?
    Igen.
     
  11. Változik a kiszállítás ára, ha több terméket rendelek meg egyszerre?
    Nem, a postaköltség előre utalás esetén 1.000,- Ft, utánvét esetén 1.500,-Ft. Illetve egyes akcióink keretén belül ingyenes is lehet a szállítási költség. 
     
  12. Nem Magyarországon élek, tudnak kiszállítást vállalni más országba is?
    Igen, de ebben az esetben csak előre utalással van lehetőség. Megrendelésed leadásánál az irányítószám és ország megadásával máris élhetsz a vásárlással. A kézbesítést a GLS futárszolgálata végzi, a szállítási költséged pedig a rendszer automatikusan kiszámolja Neked.
     
  13. A ruhák méreteiről találok valami segítséget?
    Igen, a fenti sávban a  Mérettáblázat ikon alatt.
     
  14. Mi történik, ha mégsem tetszik a termék vagy nem lesz jó a mérete?
    Ha nem tetszik a termék, vagy nem jó a mérete jelezd felénk 14 napon belül. Küldd vissza címünkre: Bestshape, 2330 Dunaharaszti Bethlen Gábor u 77. és írd bele a csomagba, hogy ha cserét kérsz milyen méretre vagy termékre, ha pénzvisszafizetéssel élsz, akkor egy bankszámlaszámot és nevet is tüntess fel. Ilyen esetben a visszaküldési postaköltség a vásárlót terheli.
Megosztom:

Time: 0.0794 ms | Memory: 2.07MB | Version: 4.0